Thursday 8 March 2012

MESEJ PENGETUA BIL. 1

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh
Salam sejahtera. Salam 1 SEMENTERI, 1 HATI DAN 1 JIWA

Alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi kerana dengan izin-Nya saya dapat merakamkan sepatah dua kata dalam blogspot SMK Tengku Menteri, Changkat Jering ini.  Saya dan semua warga SEMENTERI mengalu-alukan kunjungan anda ke sementeri.blogspot.com kami.

Kelahiran sementeri.blogspot.com ini selaras dengan dasar, strategi dan status SEMENTERI sebagai Sekolah Bestari.  Saya amat berharap agar blogspot ini dapat menjadi wadah dua hala bagi warga SEMENTERI untuk melebarkan rangkaian komunikasi dengan komuniti di seluruh dunia.  Semoga warga SEMENTERI dapat memanfaatkan input dan maklumat yang boleh didapati dalam blogspot ini sebagai rujukan dan sumber maklumat yang terkini.

Sekian, terima kasih.

 Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh
Salam sejahtera. Salam 1 SEMENTERI, 1 HATI DAN 1 JIWA 

Praise be to Allah that by His Grace, I am able to say a few words in the SMK Tengku Menteri blogspot. As a community of SEMENTERI, we cordially and humbly welcome you to our sementeri.blogspot.com.

The birth of sementeri.blogspot.com is in line with the policy, strategy and status of SEMENTERI as a Smart School.  I sincerely hope that this blogspot would be a two-way platform to enhance communication between the community of SEMENTERI and the world.  I fully trust that the community of SEMENTERI would benefit from the vast input and knowledge that can be obtained as current educational materials, source of information and references.

No comments:

Post a Comment